Bunca zamandır uzak kaldım blogcuğumdan. Açıkçası bilinçli olarak yaptığım birşey değildi ama böyle bir araya ihtiyacım varmış:)
Evdeki wirelessın sorunu ancak biraz önce çözülebildi tarafımdan. Ben de aldım bilgisayarımı geçtim başına ve uzun zamandan sonraki ilk yazımı yazıyorum..
Buradan uzak olan zamanımı nasıl geçirdiğime gelirsek; Öncelikle Ankara'da Gölbaşında bir şirkette staj yaptım. Bütün günüm orada geçiyordu. Akşamlarımı ve haftasonlarımı genelde yalnız başıma ya da Amethyst le geçirdim. Sonra İzmire geldim ve bir gün bile evde kalamadan yazlığa kaçtık. Ve işte anca dün gece İzmir'e geldik. Öyle işte benden şimdilik havadisler bu kadar. Yokluğumda merak eden olduysa diye yazdım bütün bunları. Artık normal seyrine döndüreceğim blogumu eğer bir aksilik olmazsa. Görüşmek üzere:)

2 yorum:



Amethyst dedi ki...

Hoşgeldin kuşum:)) Bu arada senin okul mailine bi şey yolladım.Bakarsın artık:P

fındıkfaresi dedi ki...

cevap attım tatlımm:)

Yorum Gönder