ilk mim:)

Alışverişcini beni mimlemiş, böylece ilk kez mimlenmiş oldum. Lafı daha fazla uzatmadan birbirinden keyifli sorulara geçmek istiyorum.
1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
İlk deneyimim 4-5 yaşlarımdayken annem evde yokken bütün suratımı ruja ve de fara bulayıp parka gitmem olmuştu, hatta yanaklarıma allık niyetine ruj sürmüştüm. Parkta "sen nasıl böyle geldin parka annen kızmıyor mu?" diye soranlara ise bilgiç bilgiç benim annem izin veriyor ki zaten o yaptı demiştim:)

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Oriflame'dan annişim bana pespembe bir dudak koruyucusu almıştı, bitesiye kadar yıllarca elimden düşürmemiştim:)
3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
Günlük bir rutin ama öyle abartılı bir rutin olduğu söylenemez. Kapatıcı, pudra, lipgloss, rimel, bazen de kalemdir günlük rutinim. Bunların dışına çok çok nadir çıkarım.
4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
Arzularım ancak almam, bütçe incelemesi sonucu karar veririm.
5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, “işte bu en harika ürünü!” diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.
Hiç kullanmadım, henüz:)
6. Her genç kızın favori bir göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
Flormar no:103, muhteşem bir lacivert:) Amethystciğim vermişti sağolsun tatlım:)
7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Vazgeçemeyeceğime karar verecek kadar çok rimel denemedim henüz, avon kullanıyorum genel olarak.
8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?
Site olarak elf, mağaza olarak da normal kozmetikleri tercih ediyorum.
9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Avondan aldığım makyaj çantası takımımda saklıyorum.
10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
O aya göre değişir ancak hiçbir zaman çok olmaz.
11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?
makyaj çantam, makyaj günlüğü, marjo on the blog, ebvata
12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?
Cecile, ojelerinden dolayı. Rosense, kokusundan ve de doğallığından dolayı.
13. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Avon.
14. Ten ve goz rengin?
Esmerim, göz rengim de koyu kahve.
15.”Onsuz yapamam!” dedigin kozmetik markasi?
Avon, e.l.f.
16. Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?
Kapatıcı, rimel ve de kırmızımsı bir lipgloss.
17. Bu mim dalgasini hangi bloga gondereceksin?
Canımın içi Amethyst ciğime:)

0 yorum:



Yorum Gönder