çoban yıldızı

Teoman'ı çook çook severdim eskiden, sonra sesi değişti, müziği değişti, sözler desen onlar da. Ama bu şarkı... Sanki en eski şarkılarından gibi, yumuşacık bir ses, sakin bir müzik ve eskisi gibi anlamlı sözlere anlamlı vurgular.. Sanki yıllar önce dinlenmiş bir şarkı gibi oldu bu şarkı bana, aldı götürdü beni çok eskilere, sanki bir zamanlar bu şarkının fonunda hissettiklerim olmuşcasına..
Klibini çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim ama şarkı muhteşem.. Bir de bir şarkı daha vardı albümünde dinleyip çok beğendiğim, ama onu unuttum şimdi hangisiydi:)

Sen benle kal..
la la
Çoban yıldızı..
Hep benle kal..
la la
Çoban yıldızı..

Zamanın varsa, biraz daha...



02. Çoban Yıldızı.mp3 - Teoman

3 yorum:



ebvatathemua dedi ki...

Bu şarkıyı dinlediğimde hem ürperiyorum hem de içimde bir acı duyuyorum,çok melankolik şarkı çookk,ama seviyorum:)

Adsız dedi ki...

sarki suppper

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel.
Hayırlı sabahlar.

Yorum Gönder