carrefour anneler günü kozmetik indirimi



Cepa carrefour 8 mart dünya kadınlar gününde kozmetik reyonunda %50 indirim yapmıştı ancak bu indirim tarafımdan kaçırılmıştı. Ben de anneler gününde yine böyle bir indirim olacağını düşünerek ertesi gün sınavım olmasına rağmen sevgiliyi yemek yicez diye kandırıp Cepaya götürdüm ve soluğu carrefourda aldım. Nemlendiricim bitmişti bende Loreal Hydrafresh nemlendiriciyi aldım 10.50 tl ye. Kuru ve hassas ciltler için olduğu yazıyor üstünde ve gerçekten bu konuda bence çok iddialı. Şimdiye kadar kullandığım kremler arasında en sevdiğim bu oldu, tabi bu durumda çilekli yoğurt kokusunun da büyük bir etkisi var. Diğer kremi ise anneme aldım. Diadermine Lift+H2O yoğun nemlendirme ve kırışıklık karşıtı etkisi var. Henüz ambalajı bile açılmadı o yüzden onun hakkında bir yorumum yok. O da 15.50 tl ye alındı.

Bu arada aynı gün sevgiliye spor ayakkabı bakmıştık ancak iyiki almamışız çünkü pazar günü ayakkabı dünyasına bakmaya girdiğimizde nakite %15 indirim olduğunu gördük. Aynı fiyat üzerinde az bir miktarda olsa indirim insanı çook mutlu ediyor. Sevgiliye aldığımız ayakkabı da kremlerin üstündeki fotoda.

0 yorum:



Yorum Gönder