desperate housewives season 5 season finale



Bu kadar uzun süredir her hafta çıkan yeni bölümünü takip ettiğim ama yine de usanmadan bıkmadan izlediğim, en güzel dizimdir desperate.
Her sezon yaptıkları gibi bu sezon da yeni birini soktular diziye sezon başında ve sezon o yeni kişiden kaynaklanan olaylar üzerine döndü. Ve yine klasik olarak sezon bitiminde o kişiden kurtulundu. Bu sezonun önemli olaylarından biri Edie Britt'in ölümüydü. İlk sezon 4 ana karakterle başlayan desperate sonrasında Edie'nin çok tutulmasıyla onu da ana karakterler arasına sokmuştu ancak bu sezon beklenmedik bi şekilde Edie ile vedalaştık. Sonradan Katherine'i de katmışlardı ana karakterlere ve 6 kişilik hazırlıyorlardı afişleri, yukarıdaki gibi.

Sezon finalinin heyecanı abc de sezon finali ile ilgili videoları izlediğimden kaynaklı kalmamıştı, çünkü ne olacak ne biticek görmüştüm videolardan. Ancak yine de Mike Delfino'nun kiminle evlendiğini merak ettim doğrusu. Kat kat yapılan duvaktan tam görünmedi gelinimiz ancak saçları koyuydu sanki, Susan olabilir diye düşünüyorum ancak 5 yıllık desperate maceram bana yine de emin olma diyor. D.ciğimin söylediğine göre 4. sezonun sonunda "5 yıl sonra" ya gitmişlerdi, şimdi de geri dönücekler ve aradaki olayları anlatacaklarmış. Eğer öyleyse Mike'ın gelinini uzun zaman öğrenemiyeceğiz gibi duruyor.

Bu arada abc'den izlediğimden bahsettiğim o videolardan birinde Teri Hatcher sezon finalinin çekiminde yaşadıkları güzel bir olaydan bahsediyordu. MJ Delfino'yu oynayan Mason Vale Cotton ile Teri Hatcher, Susan'ın çok büyük tehlikede olduğu, canını yandığı bir sahne çekiyorlarmış. Sözkonusu sahne bir çok kez ve bir çok açıdan çekilmiş. Mason eve gittiğinde annesine " Anneciğim bütün sözlerimi eksiksiz söyleyceim diye çok uğraştım çünkü Susan'ın daha fazla zarar görmesini istemedim." demiş. Ne şirin değil mi?


İşte şirin mi şirin MJ:)

0 yorum:



Yorum Gönder