findik's imaginary wardrobe

Sabah muhteşem bir omleti mideye indirdim, kahvaltı için gittiğim çatıda:) Süper bir düzenleri var, istediğin malzemeleri seçip, miktarını belirleyip bir tabağa hazırlıyorsun. Sonra kocaman tavalarda usta çalışanlar tarafından gözünüzün önünde yapılıyor, bir de arasına kaşar konulup ikiye katlanıyor:) Ortaya bir lezzet harikası çıkıyor:) Bir haftasonu sabahı ODTÜ ye yolu düşenlere şiddetle tavsiye ederim..

Dışarıda hava süper, bakalım bugün ne seçmişiz hayali gardrobumdan:
Üstümüze bu güzelim bluzu giyiyoruz,
altımıza güzel bir kot geçiriyoruz, vee son olarak altına da bu güzel mi güzel babetleri giyiyoruz,
Sonrası sizlere kalmış, bu güzel güneşli pazar gününde nasıl bir programınız varsa onu uygulamaya gidiyoruz:)
Ben mi? Ben 1 hafta sonra başlayacak finallerime çalışmaya başlıyorum yavaştan çünkü sevgilimin de yarın sınavı var ve bugün görüşemeyeceğiz. Boş zamanları değerlendirmeye başlamak lazım değil mi?
Bana kolay gelsin, sizlere iyi pazarlar:)

Üst: Forever21 $19.80, babet: shoetek 44tl

0 yorum:



Yorum Gönder