nr39 ayakkabı dosyası

nr39'un sitesinde ufak çaplı bir araştırma ile en beğendiğim modelleri toparladım.. Bu ayakkabıyı Nil'de gördüğüm anda gözlerim kamaşmıştı ve zaten nr39'u da ilk defa orda görmüştüm. Resimde durduğundan çok daha güzel duruyor ayakta.
Bu babetimsi tatlı şey beni tülleriyle büyüledi, ve de şirinliğiyle tabi kii:)
Üstteki 2 model 2008 yaza aitti. Bundan sonrakiler ise bu sezona ait. Şimdi ben bu ayakkabıyı giyip tüllerini savurta savurta yürümek istemezmiyim:)

Bu ayakkabıya çok benzer taba rengi bi ayakkabı denemiştim geçenlerde ama çok asimetrikti, o yüzden almaktan vazgeçmiştim. Ama bu çoook tatlı değil mi?
Bu ayakkabı hakkında söyleyecek süz bulamıyorum, renginin tatlılığı bile yeter ki kumaş kısmından bahsetmiyorum bile..
Bu aralar pembe gözüm sende halimdeyim herhalde, seçtiklerimin çoğu romantik uçuk bir pembe olmuş şu anda farkediyorum. Ama bu fiyonkcuk olur da ben bunu seçmezmiyim??
Bu da yukarıdaki babetin bir başka rengi, düşündüm de bu renk de baya güzelmiş, pembe havamda olsam da:)

Bu iki ayakkabınında püsküllerine ve kelebeğimsi figürüne bayıldımm!! Renkleri arasında tercih yapmak olanaksız:)
Asla giymem böyle bir model derken gönlümü çaldın be şirin şey seni.. Sen benim olsan giyerim valla, büyük konuşmamak lazım..

O fırfırların ayakkabıya kattığı hareketlilik üzerinde konuşmaya değer bence:) Renk konusunda seçim yapmak çok zor ama sanırım alttakini seçerdim..

Bu kelebekli rengarenk ayakkabıyı bembeyaz tiril tiril bir elbisenin altına giyip salınmak vardı ortalıkta..
Bunun için de aynı hisleri besliyorum, minyatür gökkuşağı kendisi..

Bende bir dolanıyım bakayım neler varmış bu nr39 da diyorsanız iki seçenek var:
1- İstanbul'daysanız işi gücü bırakıp Nişantaşı'nın yolunu tutuyor, herbirini ayağınızda deneyip, en güzelini canlı canlı seçiyorsunuz(keşke bu gruptan olabilseydim)
2- NR39 un sitesinden bütün modellere tık tık yapıyor, ayağınızda hayal ediyorsunuz.

Son olarak nr39 yetkililerine sesleniyorum:
Ankara'ya da açın bir şube, bakın burda tiril tiril giyinen sosyetik hanımlarımız var boş bırakmazlar dükkanı:)
Bir de İzmir'e de açın bir şube, buraya bişey yazmaya gerek yok çünkü İzmirin kızlarını anlatmaya gerek yok. Valla kapış kapış gider mallarınız:)

Bu kadar lakırdı yeter, ben elektromagnetic theory çalışmaya kaçıyorum..

8 yorum:



Makyaj Günlüğü dedi ki...

Anlamadım gitti zaten.
Türkiye'nin en güzel kızları olarak adımız çıkmış. Ama gel gör ki bütün büyük firmaların mağazaları İstanbul ve Ankara'da. Haksızlık yani...

Ayakkabılar müthişşşş

maydanoz dedi ki...

Merhabalar,
Böylesi güzel blogları arar bulur ve tanıtımı için blogumda bir sayfa ayırırım.

Şimdi bunu yaptım, haberiniz olsun.
Hoşça kalınız..

ŞANSLI dedi ki...

Merhaba:)Tanıtımınızı gördüm maydonozda ayakkabı olurda bakmazmıyım.Merak ettim doğrusu.Beğendiğim ayakkabılar oldu burada.Gidip denemek lazım.Ama nişantaşından alınırmı alınmazmı düşünülür.
Sevgiler

fındıkfaresi dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)

Makyaj günlüğü, haklısın İzmir bu konuda can çekişiyor. Gerçi ben İzmir'e adımımı attığımdan itibaren büyük mağaza gezmeyi bi kenara bırakıp bütün pazarları, outletleri ve organizeyi geziyorum. Emin ol bu konuda çok çok şanslıyız:) Ama şimdi adımız çıkmış falan deme yaaani, güzel değilmiyiz sanki?

Maydanoz, çok teşekkür ederim tanıtımın için. Blogunda bana yer vererek çok mutlu ettin beni:)

Şanslı, çok da pahalı değil sanırım nr39'un ayakkabıları ama madem İstanbul'dasın bir dahaki yazımda shoetekten bahsedeceğim, orda bej bandajlı bir ayakkabı var, eminim elbisenle çok hoş olur:)

ŞANSLI dedi ki...

Teşekkürler...

_irm_ dedi ki...

bu modellerde çokkk güzelmiş nr 39 a da gitmek lazım en yakın zamanda .))

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

bütün modellere bayıldım blogun bana hitap ediyor ;)

fındıkfaresi dedi ki...

_irm_, gidin canım gidin, biz gidemiyoruz bari siz gidin ama değil mi:)

ıssız çölde ıslı bir kız, bende bayıldım canım zaten hepsine, ekran başında ayılıp bayılıyorum zaten paso, bu internet iyi mi kötü mü karar veremez oldum:) Blogumu beğenmene sevindim:)

Yorum Gönder